13 תשובות
לא באמת צופה אבל מבאס
eom
וואלה אני מעדיפה את הוילייב אבל נראה איך האפליקציה החדשה
עוד לא ניסיתי
שזה מבאס:(
ממש מבאס)):
יש עוד אפליקציה(weverse), אבל אני לא הורדתי אותה אף פעם אני אל יודעת מה איתה.
אנונימית
שואל השאלה:
^ כן המון איידולים התחילו לעשות שם לייבים
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ סיימ כאילו איך חיים בלי החייבים שלו?
אנונימית
שואל השאלה:
לייבים*
אנונימית
בדיקו הוא התחיל לייב ביוטיוב אגב
שואל השאלה:
כןכןכןכןכן אני רואה את זה עכשיו באיחור כי הייתי במקלחת
אנונימית
עצוב מאוד מקווה שיפתחו משהו דומה
עצוב ביותר
פעם הייתי ארמי וממש אהבתי את האפליקציה הזאת
מזעזע מה אני אעשה בלי הלייבים של צאן?