13 תשובות
עצוב ביותר
פעם הייתי ארמי וממש אהבתי את האפליקציה הזאת
עצוב מאוד מקווה שיפתחו משהו דומה
לא באמת צופה אבל מבאס
eom
מזעזע מה אני אעשה בלי הלייבים של צאן?
ממש מבאס)):
יש עוד אפליקציה(weverse), אבל אני לא הורדתי אותה אף פעם אני אל יודעת מה איתה.
אנונימית
שואל השאלה:
^ כן המון איידולים התחילו לעשות שם לייבים
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ סיימ כאילו איך חיים בלי החייבים שלו?
אנונימית
שואל השאלה:
לייבים*
אנונימית
בדיקו הוא התחיל לייב ביוטיוב אגב
שואל השאלה:
כןכןכןכןכן אני רואה את זה עכשיו באיחור כי הייתי במקלחת
אנונימית
וואלה אני מעדיפה את הוילייב אבל נראה איך האפליקציה החדשה
עוד לא ניסיתי
שזה מבאס:(