7 תשובות
יש חוק שנקרא 90 דקות זאת אומרת שבמשך שעה וחצי מהתיקוף הראשון לא משלמים על הנסיעות אלא אם כן אלו נסיעות בין עירוניות
יש את הדבר הזה שאם לא עברו 90 דקןת מהנסיעה הקודמת, לא משלמים
נגיד נסעת באוטובוס בשעה שתיים, ואז שוב בשתיים וחצי - אתה לא משלם על השתיים וחצי
נגיד נסעת באוטובוס בשעה שתיים, ואז שוב בשתיים וחצי - אתה לא משלם על השתיים וחצי
שואל השאלה:
^^מזאת אומרת מהתיקוף הראשון?
^^מזאת אומרת מהתיקוף הראשון?
שואל השאלה:
^^אבל זה לא היה בכלל באותם הימים,היה לי ברב קו 200 שקל וכבר חודש שאני כל יומיים באוטובוס,פעם אחת בבוקר ופעם אחת בערב ואיכשהו זה מראה לי שבזבזתי רק 60 ש''ח למרות שאני יודע שבזבזתי יותר מזה
^^אבל זה לא היה בכלל באותם הימים,היה לי ברב קו 200 שקל וכבר חודש שאני כל יומיים באוטובוס,פעם אחת בבוקר ופעם אחת בערב ואיכשהו זה מראה לי שבזבזתי רק 60 ש''ח למרות שאני יודע שבזבזתי יותר מזה
זאת אומרת התיקוף הראשון מהיום ואז כשנגמרים ה90 דקות יש עוד תיקוף ואז עוד פעם 90 דקות
החוק הזה מאז ומתמיד זה לא מעכשיו
היי, אני אוכל לעזור בפרטי על מנת למצוא את הבעיה (:
באותו הנושא: