6 תשובות
אם יש לך רב קו ואת מספיקה תוך 90 דקות לעבור מאחד לשני אז זה יוצא שאת שילמת פעם אחת אבל את כן אמורה להניח את הרב קו על המכונה כדי שלא יבוא פקח ויתן לך דוח
כל עוד לא עוברת שעה לא רק להניח על המכונה
את חייבת להעביר אבל יהיה לך מעבר באוטובוס השני
כן
כן,כל אוטובוס את משלמת
שואל השאלה:
סבבה תודה
אנונימית