5 תשובות
אין אותם בכלל הם כבר גדולים מדי בשביל להיות בנרניה
שואל השאלה:
מזאת אומרת גדולים מידי?
סוזן ואדמונד בסרט השלישי
לתגובה השנייה שלך שנמחקה: הסרטים לא גרועים מה זה משנה לך מה אני רואה, ראיתי אותם שהייתי קטנה ועכשיו אני רוצה לראות אותם שוב.
מזאת אומרת גדולים מידי?
סוזן ואדמונד בסרט השלישי
לתגובה השנייה שלך שנמחקה: הסרטים לא גרועים מה זה משנה לך מה אני רואה, ראיתי אותם שהייתי קטנה ועכשיו אני רוצה לראות אותם שוב.
אנונימית
לא ראית את הסרט השני? אסלן נפרד מסוזן ופיטר לתמיד
אדמונד ולוסי נמצאים בסרט השלישי
אדמונד ולוסי נמצאים בסרט השלישי
שואל השאלה:
ראיתי כנראה לא קראתי הכל, הייתי בטלפון באותו זמן שראיתי את הסרט xd
וסבבה תודה
ראיתי כנראה לא קראתי הכל, הייתי בטלפון באותו זמן שראיתי את הסרט xd
וסבבה תודה
אנונימית
אהה הבנתי, אז בעיקרון פשוט אסלן אומר שהם מבוגרים מדי והם כבר לא ילדים והם צריכים להמשיך בחיים שלהם ולהיפרד מנרניה
באותו הנושא: