8 תשובות
1
נרניה 1
לדעתי 2
כי אני ממש אוהבת את הדמות של אדמונד כשהוא גדל
כי אני ממש אוהבת את הדמות של אדמונד כשהוא גדל
די קשה להחליט איזה יותר טוב,האריה המכשפה וארון הבגדים וגם הנסיך כספיאן מעולים לדעתי
אבל אלך על זה שאין לי צד וששני הסרטים טובים באותה המידה
אבל אלך על זה שאין לי צד וששני הסרטים טובים באותה המידה
1 חד משמעית
שואל השאלה:
היה לי בילדות קראש על אדמונד
היה לי בילדות קראש על אדמונד
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם יותר אהבתי את כל הדמויות בנרניה 2 מאשר ב1.
חוץ מסוזן.
אני אוהבת את לוסי בשתיים היא כאילו ממש אמיצה ב2 וב3
כנל פיטר
סוזן מ2 לא אהבתי כי היא נהייתה אדישה ורואים ב2 שהיא לא ככ רצתה לחזור לנרניה.. וגם מבינים את זה בספר השביעי של נרניה הקרב האחרון.
אני גם יותר אהבתי את כל הדמויות בנרניה 2 מאשר ב1.
חוץ מסוזן.
אני אוהבת את לוסי בשתיים היא כאילו ממש אמיצה ב2 וב3
כנל פיטר
סוזן מ2 לא אהבתי כי היא נהייתה אדישה ורואים ב2 שהיא לא ככ רצתה לחזור לנרניה.. וגם מבינים את זה בספר השביעי של נרניה הקרב האחרון.
אנונימית
באותו הנושא: