6 תשובות
חח כל כך כן
כן אבל אפשר להבין אותם
כל תחתון עולה כמו דירה בתל אביב
שואל השאלה:
^אז למה הם קונים אותו ?
אנונימי
שופוני
שואל השאלה:
ועוד בנים צוחקים על בנות שהן סתומות ושטחיות והם מגיעים לרזולוציה של מותג בשביל להיות עם סטייל ולהיות מושפע
אנונימי
חושבים שזה יפה או סתם מושפעים
או סתם טחונים שלא אכפת להם לבזבז על תחתון 300 שקל