התחברות הרשמה

אתם חושבים שבינה מלאכותית עוזרת לעולם להתקדם או משמידה את הגזע האנושי?

לאט לאט בינה מלאכותית פשוט תחליף אנשים במכונות ויהיו מיליוני מובטלים.
עכשיו אפילו AI בשם דאלי שמשגע אנשים בעולם נהיה אסון לציירים, מכונה מציירת ציורים מדהימים אז מי צריך ציירים כבר? אפילו ציירים דיגיטליים, גרפיקאים, וכו כבר יאבדו את פרנסתם.
ורק "הגזע העליון" ההייטקיסטים וממציאי הAi ישרדו.
העולם מתקדם למקום נורא.
2 באוקטובר 2022, 23:50
העולםחוות דעתגזעמדע    
תשובה אחת
קולה זה דבר נפלא
א
אנונימי.1234
באותו הנושא:
אתם חושבים שבינה מלאכותית זה דבר טוב? ושבעתיד מכונות יעשו את העבודה במקומנו מה אתם חושבים או שבסופו של דבר הם ישלטו בנו
מה אתם חושבים על בינה מלאכותית?
מה זה בינה מלאכותית? איך אפשר להשתמש בזה?
מתי תהיה אפליקציה שהיא פשוט בינה מלאכותית שאפשר לדבר איתה והיא לומדת תוך כדי?
אם יסתובבו בנינו רובוטים עם בינה מלאכותית הייתם מסכימים לתת להם זכות הצבעה?
בינה מלאכותית בעד או נגד ולמה
האם יש דבר כזה בינה מלאכותית?
קיימת בינה מלאכותית אמיתית שזמינה במחשבים או סמארטפונים ולא עוזרת קולית (סירי/אלקסה /ביקסבי..) ??
מה תחשבו עלי אם דיברתי במשך כל השעה האחרונה עם בינה מלאכותית?
איי רובוט זה בינה מלאכותית, נכון?
למה בינה מלאכותית זה מסוכן?