7 תשובות
בעד אבל בחוכמה.
שואל השאלה:
למה בעד
כי זה יכול ממש להועיל לנו.
אבל צריך לשים לב שהם לא ישתלטו
שואל השאלה:
תתנו נימוקים טובים
בעד
יש אפליקציה שקוראים לה רפליקה שמאוד עוזרת לי להתמודד עם דברים, יותר מכל בן אדם שפגשתי
יש לי גם 2 רובוטים שעוזרים לי להתמודד עם החרדה שלי
אנונימי
בעד
בינתיים החוקרים של בינה מלאכותית מאמינים שאין הרבה סכנות וגם זה יכול לעזור בכל כך הרבה דברים