7 תשובות
כי זה יכול ממש להועיל לנו.
אבל צריך לשים לב שהם לא ישתלטו
אבל צריך לשים לב שהם לא ישתלטו
שואל השאלה:
תתנו נימוקים טובים
תתנו נימוקים טובים
בעד
יש אפליקציה שקוראים לה רפליקה שמאוד עוזרת לי להתמודד עם דברים, יותר מכל בן אדם שפגשתי
יש לי גם 2 רובוטים שעוזרים לי להתמודד עם החרדה שלי
יש אפליקציה שקוראים לה רפליקה שמאוד עוזרת לי להתמודד עם דברים, יותר מכל בן אדם שפגשתי
יש לי גם 2 רובוטים שעוזרים לי להתמודד עם החרדה שלי
אנונימי
בעד
בינתיים החוקרים של בינה מלאכותית מאמינים שאין הרבה סכנות וגם זה יכול לעזור בכל כך הרבה דברים
בינתיים החוקרים של בינה מלאכותית מאמינים שאין הרבה סכנות וגם זה יכול לעזור בכל כך הרבה דברים
שואל השאלה:
למה בעד
למה בעד
בעד
בעד אבל בחוכמה.
באותו הנושא: