11 תשובות
את לא לבד גם לי אין התראות בבוקר וחברות שלי ניתקו קשר
אנונימית
שואל השאלה:
מה קשור? אני הייתי היחידה שכתבה להן הודעות וברגע שהפסקתי שמתי לב שהן בכלל לא מדברות איתי
מה קשור? אני הייתי היחידה שכתבה להן הודעות וברגע שהפסקתי שמתי לב שהן בכלל לא מדברות איתי
אנונימית
אז יודעת מה? עדיף לך ככה.
אם הפסקת לכתוב להן הודעה והן לא כותבות אז הן חברות מזויפות.
עוד יהיו לך חברות בעזרת השם והרבה יותר טובות מהן, תנסי לדבר כמה שיותר עם אנשים חדשים ולפתח איתם שיחה
אם הפסקת לכתוב להן הודעה והן לא כותבות אז הן חברות מזויפות.
עוד יהיו לך חברות בעזרת השם והרבה יותר טובות מהן, תנסי לדבר כמה שיותר עם אנשים חדשים ולפתח איתם שיחה
אני מזדהה
חצי מהיום אין לי הודעות בטלפון, חצי שני רק מקבוצות של הכיתה.
תנסי להתחבר לילדים שבאמת יתעניינו בך, לא סתם חברים לבית ספר אלא מעבר.
בלי קשר, את מוזמנת לדבר איתי בפרטי מתי שתרצי!
חצי מהיום אין לי הודעות בטלפון, חצי שני רק מקבוצות של הכיתה.
תנסי להתחבר לילדים שבאמת יתעניינו בך, לא סתם חברים לבית ספר אלא מעבר.
בלי קשר, את מוזמנת לדבר איתי בפרטי מתי שתרצי!
^^^^^^^^ לא לגיטמי להיות היחיד שמתחיל שיחות כל פעם. זה מרגיש כאילו לאחר לא אכפת ממך אפילו.
אנונימית
בת כמה את ?
גם לי זה קרה בתיכון בכיתה יב אחרכ הלכתי למכללה והתחלתי לעבוד והכרתי אנשים חדשים ששמחים להיות חברים שלי! הם פשוט קבוצה מגעילה שלא מעריכה כנראה .. וחבל אל תדאגי אני בטוחה שתמצאי לך מעגל חברים חדשה ! את לא רוצה חברים כמוהם בכל מקרה ! זה לא מגיעה לך !
גם לי זה קרה בתיכון בכיתה יב אחרכ הלכתי למכללה והתחלתי לעבוד והכרתי אנשים חדשים ששמחים להיות חברים שלי! הם פשוט קבוצה מגעילה שלא מעריכה כנראה .. וחבל אל תדאגי אני בטוחה שתמצאי לך מעגל חברים חדשה ! את לא רוצה חברים כמוהם בכל מקרה ! זה לא מגיעה לך !
ואיך הייתי אמור להבין שהיא התחילה שיחות כל פעם? חוץ מזה לי ולחברים הכי טובים שלי אין בכלל קבוצה משותפת ואנחנו מתכתבים מעט מאוד כי החברות שלנו לא מתבססתעל הצאטים בוואצפ אלא על החיים האמיתיים.
פשוט תימצאי חברים אחרים
פשוט תימצאי חברים אחרים
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם ❤
תודה רבה לכולם ❤
אנונימית
לאט לאט לומדים שלא כולם אמיתיים ויש המון "חברים" שאם אתה לא תשלח להם הודעות הם ישכחו ממך ולא ישלחו לך יותר הודעות
ואז אתה רואה כמה באמת לא אכפת להם ממך
הכל טוב כולנו היינו בתקופה הזו ומתרגלים.. אין המון עצות חוץ מלשים על כולם *** אחד גדול ופשוט לנסות להתחבר לאנשים שהם לא רעילים לך
מוזמנת לדבר איתי בפרטי:)
ואז אתה רואה כמה באמת לא אכפת להם ממך
הכל טוב כולנו היינו בתקופה הזו ומתרגלים.. אין המון עצות חוץ מלשים על כולם *** אחד גדול ופשוט לנסות להתחבר לאנשים שהם לא רעילים לך
מוזמנת לדבר איתי בפרטי:)
את תמצאי אנשים חדשים וחברים שיהיו שם בשבילך וידאגו לך, יהיה בסדר בסוף 3>
חשבת על זה שאם הפסקת לשלוח הודעות זה נראה כאילו ניתקנת קשר?
אנונימי
באותו הנושא: