5 תשובות
בעיקרון אנשים לבנים לא יכולים להגיד את המילה הזאת כי זה נחשב העלבה
ניגר
אנונימי
מסכים איתך
גם בכללי אין מי שיפגע כי מי ששר את זה לא מתכוון למשמעות של המילה כשהוא שר אותה
הוא בסך הכל אומר אותה כחלק משיר
ואת מה שאני אומר אומרים הרבה ראפרים שחורים
שואל השאלה:
אשתו של שון מנדס, אני מדבר איתך על לבנים בישראל, מי אמור להיעלב בדיוק?
אנונימי