4 תשובות
כן, שומעים. ולא, הוא לא נשמע טוב. הם מתארים את השפה שלנו כמו "גרמנית&ערבית עם מבטא צרפתי"
שומעים מבטא והוא לא נשמע לא..
יש כאלה עם מבטא ויש כאלה שלא.

למשל יש מילים או משפטים שאנשים אומרים לי שאין לי מבטא בכלל ויש מילים שאנשים חושבים שאני בכלל רוסי או לא יודע מה
יש אנשים שיש להם מבטא ויש אנשים שאין להם.
תשמעי את גל גדות מדברת באנגלית בסרטים וראיונות, ותבדקי אם את שומעת מבטא. עכשיו נגיד שגל מדברת די טוב ויש לה מבטא סביר, אז תדמיינו מבטא קצת יותר כבד או תחשבי על רוסים שמדברים עברית.