41 תשובות
מה?
"אתם" אתה מדבר כאילו אתה לא ישראלי.
"אתם" אתה מדבר כאילו אתה לא ישראלי.
שואל השאלה:
אבל אני לא מתלונן.
אבל אני לא מתלונן.
אנונימי
כן אתה מדבר כיאלו אתה תומך בפלסטינים שאנחנו כביכול רק מתלוננים
מה אתה רוצה לא הבנתי
מה אתה רוצה לא הבנתי
אה איזה מיוחד ויחיד במינך אתה שלא מתלונן, רוצה מדליה?
תושבים באיזור הגבול סובלים ואתה רק מעיר לעם שלנו, תעשה משהו מועיל
תושבים באיזור הגבול סובלים ואתה רק מעיר לעם שלנו, תעשה משהו מועיל
לך תחיה בעזה תראה את התחבולות שהם עושים ואז מתלוננים על זה שאנחנו שורפים להם בניינים,כיאלו הם לא התחילו את זה מיתממים כאן
שואל השאלה:
כל היום אתם בוכים שכל העולם נגד ישראל אבל בימים האחרונים רוב המדינות הלא ערביות דווקא תומכות בישראל, למה אתם לא מדברים על זה כמו שדיברתם על מפורסמים שיוצאים נגד ישראל?
כל היום אתם בוכים שכל העולם נגד ישראל אבל בימים האחרונים רוב המדינות הלא ערביות דווקא תומכות בישראל, למה אתם לא מדברים על זה כמו שדיברתם על מפורסמים שיוצאים נגד ישראל?
אנונימי
שואל השאלה:
חחח מה זה קשור לעזה וואטפק. בכלל הבנת את השאלה?
חחח מה זה קשור לעזה וואטפק. בכלל הבנת את השאלה?
אנונימי
שוב, מי זה אתם? אתה לא מיוחד במינך ולא תהיה היחידי שאומר תודה לכל מי שבעדנו, אני גם אומר תודה לכל אדם שעוזר לנו ועומד לצידנו, די לפלג את העם.
שואל השאלה:
אתם הזויים. אני מדבר פה על כך שאין שום פוסט שמודה על התמיכה הזאת.
אתם הזויים. אני מדבר פה על כך שאין שום פוסט שמודה על התמיכה הזאת.
אנונימי
כן הבנתי טוב מאוד את השאלה וגם מעבר לשאלה,ומה שאני רואה פה זה שאתה רק מתלונן עלינו במקום על הערבים,אז אמרתי לך תחיה בעזה ותרגיש פי מליון איך הם מתלוננים לאוויר(בדיוק כמו המדינה שלהם אוויר)
"חחח מה זה קשור לעזה וואטפק."
כי רק להתלונן אתה יודע, בזמן שהתושבים הישראלים שבאיזור סובלים אתה מחפש במה להגביה את עצמך כמה רמות מעלינו בזה שאתה "לא מתלונן"
כי רק להתלונן אתה יודע, בזמן שהתושבים הישראלים שבאיזור סובלים אתה מחפש במה להגביה את עצמך כמה רמות מעלינו בזה שאתה "לא מתלונן"
אתה אומר אתם כיאלו אתה לא שייך למדינה ולעם הזה
תודה רבה.
שואל השאלה:
זו לא הכוונה שלי, אתה זה שמחפש ריבים איפה שאין בהם צורך. אני שואל שאלה פשוטה, למה אין פה 300 תגובות כמו "איזה יופי כולם תומכים בנו" כמו שהיו פה תגובות "אוף למה כולם שונאים אותנו"
זו לא הכוונה שלי, אתה זה שמחפש ריבים איפה שאין בהם צורך. אני שואל שאלה פשוטה, למה אין פה 300 תגובות כמו "איזה יופי כולם תומכים בנו" כמו שהיו פה תגובות "אוף למה כולם שונאים אותנו"
אנונימי
שואל השאלה:
שני אידיוטים עם בעיות חמורות בהבנת הנקרא, אתם פשוט כשלתם פה בהבנת משפט פשוט מאוד.
שני אידיוטים עם בעיות חמורות בהבנת הנקרא, אתם פשוט כשלתם פה בהבנת משפט פשוט מאוד.
אנונימי
אני לא רב אני שם את הנושא מול העיניים שלך, אין צורך להתעלות. ואין פוסטים על תודות? תעשה אחד, אקטיביסט צד שכמותך
חחחי האדיוט פה זה רק אתה לא אנחנו
כנראה שאתה רואה רק שלילי ולא שם לב גם שאנחנו מראים את מי שתומך כי אנחנו תמיד מסתכלים גם על חיובי
כנראה שאתה רואה רק שלילי ולא שם לב גם שאנחנו מראים את מי שתומך כי אנחנו תמיד מסתכלים גם על חיובי
שואל השאלה:
שלום אולי תגידי לי מה שאלתי פה (במילים שלך) כי לפי התגובה שלך נראה שממש לא הבנת למה כוונה.
שלום אולי תגידי לי מה שאלתי פה (במילים שלך) כי לפי התגובה שלך נראה שממש לא הבנת למה כוונה.
אנונימי
מבטיחה לך שבמלא מקומות ראיתי אנשים שתומכים במי שתומך בנו,כנראה אתה לא ראית את זה אל תכליל.
שואל השאלה:
למה אתם מתלוננים על הטילים כשבסטריה
למה אתם מתלוננים על הטילים כשבסטריה
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה קשור למה שיש בעזה למה אני חי בעזה? אני שואל למה ישראלים לא כותבים פה תגובות על התמיכה בישראל, תענו על השאלה במקום לבלבל את המוח.
למה אין פה פוסטים על התמיכה שישראל מקבלת.
אתם עונים על משהו שבכלל לא קשור.
מה זה קשור למה שיש בעזה למה אני חי בעזה? אני שואל למה ישראלים לא כותבים פה תגובות על התמיכה בישראל, תענו על השאלה במקום לבלבל את המוח.
למה אין פה פוסטים על התמיכה שישראל מקבלת.
אתם עונים על משהו שבכלל לא קשור.
אנונימי
אני עניתי לך מספר פעמים ואצוטט את עצמי שוב פעם כי אני רואה שאתה לקוי קריאה
"ואין פוסטים על תודות? תעשה אחד, אקטיביסט צד שכמותך"
"ואין פוסטים על תודות? תעשה אחד, אקטיביסט צד שכמותך"
אני הבנתי בדיוק את השאלה שלך וראיתי גם מעבר(כנראה שאתה אולי לא הבנת את הכוונה שלי לא אני)אתה טוען כאן שאנחנו רק מתלוננים ולא מראים תמיכה בתומכים שלנו ועובדה שכבר ראיתי במלא מקומות שתומכים בנו,אז אל תעליל סתם ותבוא ב"רק להתלונן אתם יודעים" כי זה נראה לפי השאלה שלך שאנחנו העם הזה רק מתלונן אני רואה מעבר לשאלה גם אל תדאג כן הבנתי אותה ואני גם לא צריכה להסביר לך אבל כנראה שאתה לא מבין.
ואף אחד לא דיבר על עזה, דיברו על הערים בישראל שקרובות לעזה שסופגות את מטר הטילים.
שואל השאלה:
זה לא עונה על השאלה נקם.
זה לא עונה על השאלה נקם.
אנונימי
ואתה לא עונה לשלי, אתה זה שמתלונן פה
שואל השאלה:
נקם מה הקשר בין מה ששאלתי לבין טילים מעזה.
נקם מה הקשר בין מה ששאלתי לבין טילים מעזה.
אנונימי
הוא כן עונה על השאלה כבר אלף פעם אני לא מבינה הסברתי לך שראיתי באלף מקומות אז מה אתה עדיין מתעקש שאנחנו לא תומכים בתומכים שלנו
אם תגלול אחורה בשאלה אמרתי את זה בהקשר שיש דברים יותר חשובים מאשר להתלונן על מי אומר תודה ומי לא. ובזמן שאתה מתלונן על זה יש אנשים שיושבים, וסובלים.
עזוב את סטיפס עכשיו,תתעדכן יותר ותסתכל במקומות למשל בעמודים הגדולים האלה באינסטגרם של ישראל בידור וכל אלה(לא בטוחה מי בדיוק תחפש)הם העלו מלאא על כאלה שתומכים בנו אז אל תכליל
shalom❤
טוב עזבי סתם חש את עצמו חכמולוג, קורא לנו אידיוטים בהבנת הנקרא ובעצמו לקוי
טוב עזבי סתם חש את עצמו חכמולוג, קורא לנו אידיוטים בהבנת הנקרא ובעצמו לקוי
שואל השאלה:
אני שאלתי שאלה פשוטה ותראה מה אתה כתבת, כל התגובות שלך הן נטו נובעות מהרצון שלך לריב, אתה לא מסוגל להגיד "אני דווקא כן ראיתי" או "צודק למה אין" אתה חייב להתחכם ולהעביר נושא על דברים שלא קשורים בשום צורה לנושא. בכל מקרה הדיון הסתיים.
אני שאלתי שאלה פשוטה ותראה מה אתה כתבת, כל התגובות שלך הן נטו נובעות מהרצון שלך לריב, אתה לא מסוגל להגיד "אני דווקא כן ראיתי" או "צודק למה אין" אתה חייב להתחכם ולהעביר נושא על דברים שלא קשורים בשום צורה לנושא. בכל מקרה הדיון הסתיים.
אנונימי
חחחי מבטיחה ,שיחשוב ככה כנראה הוא בעיוורון פה אנחנו תומכים בכולם לא צריכים להוכיח לך :)
שואל השאלה:
רוצה שמספר הדיונים על התומכים של ישראל יהיה כמספר המתנגדים של ישראל.
רוצה שמספר הדיונים על התומכים של ישראל יהיה כמספר המתנגדים של ישראל.
אנונימי
כן מדברים על תמיכה
אנחנו מדברים גם על זה אל תדאג מה אתה רוצה
למה אתה עונה רק לו ולא למגילה שרשמתי?כנראה שאין לך מה להגיב
שואל השאלה:
שכחתי לציין, אני מניאק.
שכחתי לציין, אני מניאק.
אנונימי
בכל מקרה אל תגיב,באמת הדיון הסתיים
שואל השאלה:
אני לא עונה כי אין לי על מה לענות, זה פשוט סיכום של כל מה שרשמתם ביחד וזה לא עונה על השאלה המאוד פשוטה שלי. את לא הבנת למה שאלתי את השאלה, אין פה שום כוונות נסתרות אלא נטו לדעת למה אין פה כל כך הרבה תגובות כאלה.
אני לא עונה כי אין לי על מה לענות, זה פשוט סיכום של כל מה שרשמתם ביחד וזה לא עונה על השאלה המאוד פשוטה שלי. את לא הבנת למה שאלתי את השאלה, אין פה שום כוונות נסתרות אלא נטו לדעת למה אין פה כל כך הרבה תגובות כאלה.
אנונימי
טוב