7 תשובות
משה בתיבה
בצק+נקניקיה
למרוח ביצה
לפזר סומסום
וקיבלת יצירת אומנות
בתאבון
שואל השאלה:
טוב נו נקבל את התשובה שלך
אנונימית
יש
משהו לאכול כשאין מה לאכול:
לוקחים לחמניה וחורצים בה חריצים לאורך ולרוחב.
מערבבים שמן זית ושום כתוש ומורחים בין החריצים.
5 דקות בתנור, לא יותר. זהו.
את לא באמת ציפית שנכתוב כאן מתכונים מפולפלים, נכון?
שקשוקה חצילים ופטה

אין לי ממש מתכון אבל בגדול זה לחתוך חציל לקוביות ולטגן בשמן זית, להוציא אותו ולשים במחבת בצל קצוץ, אחר כך גם פלפל אדום ובהמשך שום כתוש, כמה כפות של רסק עגבניות ותבלינים (מה שאוהבים, אני שמה צילי גרוס, בזיליקום, מלח ופלפל שחור בדרך כלל, טיפה סוכר בשביל לנטרל חמיצות) ובסוף גם עגבניות חתוכות ולכסות. לתת לזה לעשות את שלו ולרתוח עד שזה נהיה רוטב רוטבי ולקראת הסוף להוסיף את החצילים, אחר כך לשבור ביצים ולפזר קוביות של גבינת פטה. ולכסות כמובן שוב, כמעט שכחתי.
שקשוקה חריפה.

לשים שמן במחבת
בצל קצוץ
פלפל חריף ירוק שלם
עגבנייה
גמבה
רסק עגבניות
רוטב לשקשוקה (לא חובה)
פפריקה חריפה
פפריקה מתוקה
פלפל שחור
מלח
לבשל ולהוסיף כוס מים לערבב להוסיף ביצים ולשים על אש בינונית עד קטנה לחכות שזה יתבשל טוב ומוכן :)
אני מכינה פנקייקים די טעימים, אז הנה המתכון לבערך 6 כאלה:
שתי ביצים
קצת יותר מחצי כוס סוכר (אני שמה לפי העין)
כוס קמח
חצי כוס חלב
לערבב עד שהבלילה יוצאת חלקה, אם חסר חלב להוסיף טיפה, ולהמשיך לערבב. לחמם מחבת על הגז, ממש טיפה שמן ולא לשפוך פחות מדי מהבלילה/להזיז את המחבת כשהפנקייק לא בנוי בחציו כדי שהוא יצא עבה. אחרי כל אחד/שניים לשמן טיפה את המחבת.

זה יצא ממש מבולגן אבל אם הכנתם ויצא לכם טעים תגידו לי! אני רוצה להוכיח משהו