10 תשובות
באיזה איזורים יש לך את הסימנים?
שואל השאלה:
באזורים שצריך להיות שם ביירכים בבטן אבל זה ממש דפוק כי אני נחשבת רזה ואני לא משמינה בכלל אני באותו משקל אולי לפעמים קילו שתיים פחות או יותר
בת כמה את?
שואל השאלה:
כן!! ואני ילדה קטנה ורזה נראלי משהו דפוק אצלי איזה באסה אלוהים
את בגיל ההתבגרות?
שואל השאלה:
כן
שואל השאלה:
איזה רגועה זה נשאר לכל החיים הסימנים האלה איכס זה נראה כאילו חתכתי ורידים
בגיל ההתבגרות זה לגיטימי גם אם את רזה אולי את גבוהה
שואל השאלה:
אני מטר 64 זה רגיל אבל למה יש לי כלכך הרבה סימני מתיחה וגם אני לא יודעת אם זה סתם אדום אודסה ההתחלה שלהם
שואל השאלה:
תשמע זה לא דבר פתיר במיוחד שהסימנים הם כבר לבנים גם אם אני יעשה לייזר בעתיד ישארו כתמים וזה דווקא כן סוף העולם כי אני לא רוצה שהיו כתמים על הגוף שלי