8 תשובות
אבל אתמול ראיתי תגובה שהיה כתוב ככה עם כוכביות אז זה כנראה מה שרואים
זה מראה שאת אנונימית
כן עד לפה הבנתי
שואל השאלה:
אז שבאתי להגיב לשאלה שלי בטעות שיניתי בצד מאנונימית- ללא אנונימית.
השאלה אם זה מראה אותי
אז שבאתי להגיב לשאלה שלי בטעות שיניתי בצד מאנונימית- ללא אנונימית.
השאלה אם זה מראה אותי
אנונימית
לא חושב שזה מראה אבל לא יודע
איזה שאלה כתבת? אני אחפש ואראה
שואל השאלה:
אני כתבתי שאלה מאנונימי עד לפה הבנת?
אני כתבתי שאלה מאנונימי עד לפה הבנת?
אנונימית
לא הבנתי את השאלה את יכולה להסביר יותר טוב בבקשה?
באותו הנושא: