8 תשובות
עדיין לא יודעים עם יש גן עדן /גהנום
אבל מניחים שיהיה לנשמה הזו טוב
אנונימית
אני אישית לא מאמין בגן עדן וגיהינום
אבל לפי מה שאומרים כן הוא יגיע לגן עדם
כן, על סמך המצוות שהיו יכולים לעשות
כנראה שכן, כי העובדה שהוא ירד לעולם למרות שלא הספיק לחיות בו, מעידה שהיה איזשהו תיקון בכך.
לא. הוא פשוט מת. אין לו המשך.
ובטח לא "גיהנום" או "גן עדן,".


אם לא תפנימו את זה, אתם תאלצו לקדם דברים נבזיים ולהצדיק כל רע שקיים. זה ממש לא יתרום לעולם.
אנונימית
אני חושב שהוא יגיע לא לגן עדן ולא לגיהנום.
הרי הוא עדיין לא הספיק לעשות כלום שייקבע אם הוא טוב או רע.
אנשים מספרים כל מני סיפורים כדי לנחם את ההורים או לגרום לאנשים להאמין בדת. וכך לצבור כוח.
זה לא נכון.
סבל קיים בכל מקום ואף אחד לא מקבל עונש על מעשיו או מתנות על הסבל שעבר.