13 תשובות
בוכה
חיה עם זה
אין כל כך מה לעשות
בוכה ןמתמרמרת על זה
או שאני צוחקת על זה או שאני בוכה על זה אבל אני בעיקר צוחקת על זה
אני משתדלת להשלים עם מי שאני
מה רע בלהיות נמוך
אני נמוך
לשאלה תחביבים
שואל השאלה:
מה גובהך
אנונימי
כלום
אני אף פעם לא מרגישה מכוערת ומה יש לי לעשות עם זה שאני נמוכה? זה לא מפריע לי ואין טעם להתעסק במה שאי אפשר לשנות
אנונימית
מזכירה לעצמי שאני מהממת
להתקשר לחבר שיתן ביטחון
לאנשים נמוכים יש סיכוי לחיות חיים ארוכים יותר מגבוהים
אנונימית
בוכה ואז מנחמת את עצמי עם אוכל ואז מתחרטת על זה שאכלתי וחוזרת לבכות
כלום
בדרך כלל אני אוכלת משהו טעים מאוד כדי לנחם את עצמי חח,אני יודעת שזה לא הדבר הכי טוב לעשות אבל כן
ואז זה עובר לי(בדרך כלל)
מתייפה - צובעת תשיער שמה מסכת פנים
ובנים נמוכים זה ממש מושך אותי אל תרגיש רע יש עוד כמוני שאוהבות נמוכים