9 תשובות
כן את רק תצאי נחמדה ואני די בטוחה שהם יזרמו
אבל עם לא את פשוט הילדה הנחמדה
תרשמי!!
בטוח אחרי זה כולם ישלחו וגם אם לא, זה באמת לא משנה
רוה הסיכויים שזו לא רק את שתרשמי
וגם אם כן, אז יאללה לא קרה כלום תחשבי שזה כולה הודעה ואת מהצד שלך רואה את זה קיצוני יותר. לאף אחד לא באמת אכפת
תרשמי
תרשמי מה אכפת לך אם הם ירשמו או לא
תרשמי ומקסימום תבקשי מחברה שתרשום גם
שואל השאלה:
רשמתי לפני 15 דק ולא הצטרפו, מביך?
אנונימית
חח ממש לא
מביך בשבילם
את יצאת בסדר גמור.. זה שהם מעאפנים בעיה שלהם
שואל השאלה:
כצטרפו , מזל
אנונימית