16 תשובות
אני אישה וזה הצחיק אותי
מקווה שיבינו שאתה ציני וצוחק ולא ייצאו עליך:)
בן כמה אתה?
7?
אני לא הייתי עושה את זה אם אתה לא רוצה שכולם ייצאו עלייך
שואל השאלה:
יאלה קצת הומור אם היה יום הגבר היו עושים בדיחות בטוח
אנונימי
גועל נפש תתבייש
שואל השאלה:
גם ככה אין לי חברים אני ילד חרא אז שיצאו עלי
אנונימי
אצלי בכיתה אתה היית כבר זל
האהא... אז תנצל את זה... ותעשה ככה שלא יחשבו שאתה ילד "חרא"...
תכתוב משהו חמוד... ולא טיפש.
שואל השאלה:
קצת הומור לשבור את הקרח לקחו את היום קשה מידי
אנונימי
למה זה הצחיק אותי
אנונימית
מאוד מקווה שכן :)
הבנות שצוחקים כאן כזה פיק מי שזה מביך
שואל השאלה:
אולי זה פשוט הצחיק אותן לול^ זה לא מרוע קצת הומור
אנונימי
זה לא אמור להצחיק אותם שקוראים להן מדיח כלים סליחה.
^זה הומור אז למה לקחת ללב ובאמת צחקתי
אנונימית
שואל השאלה:
מושעה והערה בתעודה
יש
אנונימי
בסוף באמת רשמת?
אנונימית