10 תשובות
למתי למחר?
אם אין מתקני מים וזה אז אפשר גינס(ארוך או שורט) וגופייה או אם זה שורט אז חולצת אוברסייז
את בת 19 תתלבשי רגיל
חולצה ומכנסיים
תלבשי רגיל אין משהו מיוחד
רגיל, אל תשימי חולצת קרופ קצרה שלא תעלה
משהו נוח הולכים הרבה ועומדים בתורים הרבה זמן ולמתקנים שיהיה לך גם נוח
רגיל, העיקר שיהיה בגדים נוחים כי זה ללכת ממתקן למתקן ונעל סגורה שלא תעוף שם לשום מקום.
בגדים..
מה שמרגיש לך טוב
שארוול/מכנס נוח וחולצה צמודה או אוברסייז אבל לא בטן שתעלה במתקנים