12 תשובות
בגדים שיהיו לך איתם נוח, יש מתקנים מפחידים ויש פחות
סהכ ממש כיף :)
יש שם די הרבה מפחידים, תלבשי מה שבא לך:)
חם
לא מפחיד שם כלום אבל אני לא דוגמא אין לי פחד גבהים והשם ישמור איזה דברים הזויים עשיתי עד היום מבחינת גובנ
בכל מקרה שימי קצר, אני הייתי שם עם בגד גןף שחור ושורט כחול
לא מםחידים בכלל ותבואי עם מכנס קצר וגופיה וחזיה שתופסת טוב כי קרוא מקרים לא נעימים
שואל השאלה:
לדוגמה אם אני אבוא עם גינס קצר יהיה לי נוח?
אנונימית
^^ מאמינה שכן
מכנס קצר וחולצה רגילה, בגדים נוחים.
וכן, חלקם.
שואל השאלה:
אוקיי תודה!
אנונימית
תלכי עם חולצה קצרה וטייץ ארוך\ עד הברך כי יש מתקנים חמים שבטח לא יהיו לך נוח לשבת עליהם עם מכנס קצר. והם לא מפחידים
שימי גופיה ומכנס קצר עדיף עד הברך כי כשיושבים אז המתקנים חמים כי יהיה חם, קחי אוכל ומלא חטיפים והכי חשוב מיים וכסף.

מה שנחשב מפחיד בלונה פארק זה 'הסוכריה' , 'האנקונדה' ו'הבלק ממבה'

אותי אישית מפחיד גם הספינה אבל מזה רובם לא מפחדים
וואי הלונה פארק מזעזע באמת מנסיון חם בטירוף תורים ענקיים וגם המתקנים מזעזעים אני לא התלהבתי כאילו עשו לי בחילה וסחרחורות
אנונימית