24 תשובות
ללכת לפארק
פיקניק
לים או לפארק
שואל השאלה:
עכשיו*
אנונימי
תלכו לים/קולנוע (יש מסויימים שפותחים),
הים בלילה זה חוויה
ובהצלחה !
תביא איתך שמיכה, מרכיבים לכדורי שוקולד ותיפגשו בפארק. זה יכול להיות מדהים!
ים
יש אוטו? אם כן, תסעו לים, תחנו על איזה נקודת נוף יפה לים, תוריד את שני הכיסאות האחוריים ותפתח את הבגאז' ככה שיהיה מקום לעשות שם כמו פיקניק כזה עם שמיכות וכל זה..
אנונימית
שואל השאלה:
וואלה ים זה רעיון מעניין
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי רכב אבל נגיע לים נשב ואז מה
אנונימי
כן, תלכו לים - זה חוויה מדהימה בלילה.
יש אווירה מיוחדת בים בלילה.

לכו לים, תעשו פיקניק, תשבו מול הים, תדברו תהנו - כל מה שתעשו יבוא לכם בספונטניות.
העשייה היא פחות משנה, כי כל הקונספט בדייט זה להכיר אחד את השני יותר, המטרה היא לדבר ולשמוע אחד את השני.
תביא אוכל, המבורגר שווארמה.. חטיפים.. אפשר לראות סרט באיזה טאבלט או מחשב, לשמוע מוזיקה
אנונימית
^^^תעצרו איפשהו לפני ותקנו אוכל
שואל השאלה:
טוב חברה תודה לכולם על העזרה הצעתי לה בואו נקווה שזה יעבוד
אנונימי
בהצלחה
בהצלחה :)
אנונימית
תעשו שם הליכה
תלכו לים גם לי יש דייט בעוד כמה ימים ואני ממש מתביישת לא יןדעת למה יש בי סוג של פחד כזה שהוא לא יאהב את מה שהוא רואה אבל בסדר
נטפליקס אנד ציל
התחיל בנטפליקס ונחת ונגמר בתח..
למה צריך לצאת מהבית>:
אפשר לשבת באיזה פארק נחמד ולהכיר, לעשות פיקניק
נו איך היה??
אנונימית
ני איך היה לך?
כן, איך היה?