5 תשובות
זה תלוי
אם אני מזמין אותה אז אני משלם, אם שנינו בעניין של לצאת לדייט אז חצי חצי.
אם אני מזמין אותה אז אני משלם, אם שנינו בעניין של לצאת לדייט אז חצי חצי.
אני ארצה שנשלם שווה בשווה
תמיד קשה להוציא
לרוב לגברים
אבל עדיין מכובד שגברים ישלמו
לרוב לגברים
אבל עדיין מכובד שגברים ישלמו
הוא צריך לשלם עם הוא הזמין אותך
אני משלם.
באותו הנושא: