16 תשובות
לא נפגעות, זה פשוט משפיל ולא אותנו. בעצם, למה לא לתת שיוויון זכויות עם הכרה בהבדלים?
אני לא חושבת שאני צריכה להיות גבר, אבל אני רוצה את האפשרויות שפתוחות בפני גבר.
שואל השאלה:
מה?^
אנונימי
שואל השאלה:
לא הבנתי
אנונימי
ערכתי, ערכתי.
^אז אולי תסבירי לנו מה זה שיוויון בדיוק אם לא להתנהג אליך כמו שאני מתנהג אל חברים שלי
אנונימי
שואל השאלה:
התכוונתי שאם אני צוחק עם גבר הוא יצחק איתי חזרה אבל אם זה יהיה אותו דבר עם בחורה היא תיפגע
אנונימי
אז היא סתם בכיינית, מה אני אעשה לה.
אבל זה לא כל כך קשור לשיוויון שנשים באמת רוצות, אז כאילו.
כי זה גורם להן להרגיש כאילו הן נראות גבר וסוג ב
כאילו הן לא מספיק יפות אז מתייחסים אליהן כמו לידיד
זה מובן למה זה פוגע
שואל השאלה:
אבל אם אנחנו שונים אז את לא יכולה לקבל זכויות כמונו עוד מעט תבקשי את הזכות להשתין בעמידה... ובדיוק על זה אני מדבר שאתן נפגעות מבדיחות על נשים אבל כשתספרו בדיחות עלינו אנחנו נצחק ונזרום, וגם נשים מודות שגברים זורמים יותר ולא נתקעים על כל דבר
אנונימי
לא הבנתי אתם רוצות שיוויון הנה שוויון אם אתם רוצות שנתייחס אליכם אחרת לא כמו עם גברים
אז זה לא שיוויון ולא נעליים
אנונימי
אני חושבת שסתם נפלת על נשים לא מאה, אני תמיד קוראת לידידים או אחים שלי נקבות כשהם מפחדים ממשהו, בכללי השיח מאוד רדוד ועוקצני, מושלם כזה.
זה תלוי מי, לגמרי תלוי מי.
"אבל אם אנחנו שונים אז את לא יכולה לקבל זכויות כמונו"
קודם כל מי אתם בכלל נתחיל מזה, דבר שני כל אדם הוא שונה אז מה זה אומר שכל אחד אמור לקבל זכויות אחרות? זה שיש הבדלים בין המינים לא אומר שלאחד הצדדים מגיע יותר זכויות
שואל השאלה:
כנראה שאני נופל תמיד על בחורות הזויות. אני מקווה מאוד שלא כולן כאלה ושרובן נורמאליות
אנונימי
שואל השאלה:
הנה את מתחילה עם מתקפה של "מי אתם בכלל" סליחה מקווה שלא פגעתי. לילה טוב
אנונימי
אנחנו שונים
יש דברים יותר אופיינים לגבר ויש לאישה
אבל שווים בזה שאף אחד לא יותר טוב מהשני
אתם לא איזה אליטות יותר טובות
אלה שאומרים שאין הבדלים בכלל בין גבר לאישה גם חושבים שהם טוסטר עוד שניה איבדו את זה לגמרי הם מצידם שיהיה רק אדם אחד
גבר ואישה הם לא בדיוק אותו דבר
דווקא נשמע שאני זאת שפגעתי, למה אתה מפחד מעימות אם לא הבנת משהו או יש לך דעה תגיד, לא צריך לברוח