התחברות
הרשמה
תקשיבו עבדתי בתור כמו מלצרית בסגנון אבל ועכשיו בסוף המשמרת נשאר שם גרביים שכאילו כל מי שקנה בקבוק קיבל ולקחתי בלי לשאול
פשןט לזרוק את זה?לא באלי להחישב כגנבת
26 בספטמבר 2022, 16:07
עבודה
תשובה אחת
את לא גנבת
ד
דיימונית הנקבה
באותו הנושא:
אני בת 17 ואני עובדת בתור מלצרית אם עבדתי 7 פעמים ולא הגעתי ל1,000 שח זה לא חוקי נכון כי בממוצע אני צריכה לקבל 25
עבדתי בפעם הראשונה שלי בתור מלצרית באולם אירועים
אז מצאתי עבודה בתור מלצרית ואני צריכה עזרה.
תקשיבו עבדתי בתור כמו מלצרית בסגנון אבל ועכשיו בסוף המשמרת נשאר שם גרביים שכאילו כל מי שקנה בקבוק קיבל ולקחתי בלי לשאול
פדיחה/מוזר שאני בת 22 ועובדת בתור מלצרית באולם אירועים?
תקשיבו אני בן 14 עבדתי בתור גרפיקאי ועשיתי למישהו פלייר ועבדתי עליו קשה מאוד והוא לא משלם לי כבר 3 חודשים!!
תקשיבו עבדתי בתור כמו מלצרית בסגנון אבל ועכשיו בסוף המשמרת נשאר שם גרביים שכאילו כל מי שקנה בקבוק קיבל ולקחתי בלי לשאול
שווה לעבוד בלנדוור בתור מלצרית?
תקשיבו עבדתי בתור כמו מלצרית בסגנון אבל ועכשיו בסוף המשמרת נשאר שם גרביים שכאילו כל מי שקנה בקבוק קיבל ולקחתי בלי לשאול
אתמול הרווחתי 730 שקל (מלצרית)זה נחשב לממש הרבה?עבדתי 6 שעות(בת 17 וחצי)
איך להשיג עבודה בתור מלצרית?