התחברות
הרשמה
תקשיבו עבדתי בתור כמו מלצרית בסגנון אבל ועכשיו בסוף המשמרת נשאר שם גרביים שכאילו כל מי שקנה בקבוק קיבל ולקחתי בלי לשאול
זה נחשב גניבה?
26 בספטמבר 2022, 13:45
עבודה
4 תשובות
את קנית בקבוק?
א
איזו חגיגה כולם באבל על הרצפה
שואל השאלה:
לא
אנונימית
קנית בקבוק?
אם כן אז זה לא גניבה
י
יחלאולו
אז כן
א
איזו חגיגה כולם באבל על הרצפה
באותו הנושא:
אני בת 17 ואני עובדת בתור מלצרית אם עבדתי 7 פעמים ולא הגעתי ל1,000 שח זה לא חוקי נכון כי בממוצע אני צריכה לקבל 25
אז מצאתי עבודה בתור מלצרית ואני צריכה עזרה.
פדיחה/מוזר שאני בת 22 ועובדת בתור מלצרית באולם אירועים?
תקשיבו אני בן 14 עבדתי בתור גרפיקאי ועשיתי למישהו פלייר ועבדתי עליו קשה מאוד והוא לא משלם לי כבר 3 חודשים!!
תקשיבו עבדתי בתור כמו מלצרית בסגנון אבל ועכשיו בסוף המשמרת נשאר שם גרביים שכאילו כל מי שקנה בקבוק קיבל ולקחתי בלי לשאול
שווה לעבוד בלנדוור בתור מלצרית?
תקשיבו עבדתי בתור כמו מלצרית בסגנון אבל ועכשיו בסוף המשמרת נשאר שם גרביים שכאילו כל מי שקנה בקבוק קיבל ולקחתי בלי לשאול
אתמול הרווחתי 730 שקל (מלצרית)זה נחשב לממש הרבה?עבדתי 6 שעות(בת 17 וחצי)
איך להשיג עבודה בתור מלצרית?
תקשיבו עבדתי בתור כמו מלצרית בסגנון אבל ועכשיו בסוף המשמרת נשאר שם גרביים שכאילו כל מי שקנה בקבוק קיבל ולקחתי בלי לשאול
אם אני עובדת בתור מלצרית ואין לי עדיין חשבון בנק.