4 תשובות
שמעתי שלעסקה יש ביקורות ממש טובות והרבה המליצו עליו
בחיים לא שמעתי על הספר אויבים אבל העסקה ספר פגז
לא שמעתי על "אויבים" אבל קראתי את העסקה ואהבתי אותו ממש ממש
ממליצה לך ❤
ממליצה לך ❤
לא קראתי אויבים והעסקה קראתי והוא טוב
לא וואו אבל הוא אחלה
לא וואו אבל הוא אחלה
באותו הנושא: