7 תשובות
תקשיבי, זה תלוי מי את. אני אך פעם לא אהבתי את המשחקים האלה אבל חברןת שלי אמרו לי שאם אהיה קלה לא יקחו אותי ברצינות אז הקשבתי להן, לא יצא מזה כלום. וכשהיה אחד, וחא הקשבתי להן ולא שיחקתי משחקים, זה אשכרע זרם (כבר שנה וחצי ביחד) אל תשחקי. אל תסנני, אל תתנסי לשחק, אם את רוצה אותו והוא הטעם שלך אז תני לו. ץגידי לן כזה, האמת שיש לי אחלה של רעיון. תבקש ותתחנן שאהיה מספיק חמודה להביא לך עם סמיילי צוחק והודעה אחכ תשלחי את המספר או משנו כזה
תביאי, מה אכפת לך
כך המשחקים האלה מיותרים ברמות בכל מקרה
כך המשחקים האלה מיותרים ברמות בכל מקרה
אנונימית
תכתבי לו "סתם כדי שיהיה מצחיק , אני ארשום לך את כל המספר חוץ מהספרה האחרונה אותה תצטרך לנחש"
שואל השאלה:
אוי זה טוב שיט למה לא שלחתי את זה במקום
אוי זה טוב שיט למה לא שלחתי את זה במקום
חח מה שלחת לו ?
שואל השאלה:
זה פחות אכפת לי הקטע של להעביר מספר, העניין הוא לצאת קלה להשגה מדי
זה פחות אכפת לי הקטע של להעביר מספר, העניין הוא לצאת קלה להשגה מדי
תרשמי אממ טוב סבבה
באותו הנושא: