4 תשובות
כלום הם ישללו רשיון אין מה לעשות
אין כל כך מה לעשות זה פשוט שלילה
מגדפים אותם וזהו, אין מה לעשות מעבר לזה
לא הייתי נוסע ללא מלווה
באותו הנושא: