11 תשובות
תגיב על דברים שהיא כותבת בחברים לעט או שפשוט תכתוב היי
תודה תמשיך אני מסמיקה
כזב
אנונימית
שואל השאלה:
זה מוזר כי לא דיברנו אף פעם, פשוט ראיתי תגובות שלה ואיך שהיא עונה לאחרים...
אנונימי
פשוט תכתוב לה, אם זה ילך זה ילך, אם לא אז לא.
אבל אל תצפה יותר מדי, לא תמיד איך שנמצאים פה זה גם באמיתי.
שואל השאלה:
לא התאהבתי אבל הרגשתי כזה שהיא פשוט בן אדם מושלם באופי וביופי... מן הרגשה כזאת
אנונימי
לא רוצה לבאס אותך, אך כל מה שקשור לקראשים וירטואליים לרוב לא מתקדם יותר מדי במציאות.

למה?
מורכב מדי להסביר.
פשוט קח דברים בערבון מוגבל...

אם אתה רוצה לקדם משהו, עשה זאת עכשיו ואל תחכה יותר מדי. ככל שתחכה יותר אתה עתיד להפגע הרבה הרבה יותר.

בהצלחה לכם כמובן
לא פשוט לא.
אתה לא ראית אותה?
תכתוב לה תדבר איתה על שאלות מצחיקות שראית
תגיד לה מה שאתה מרגיש זה לא מוזר
אנונימית
עזוב מכל מה שאומרים פה שזה לא יכול לעבוד, לדעתי תנסה להגיב לה ואם אתה רואה שהיא כזה עונה בנחמדות ושזה יכול לגלוש למקומות אז תתחיל לדבר איתה על כזה מאיפה וכל מיני נושאים כזה על האישיות ואז אולי תעברו לאינסטגרם