6 תשובות
3:00
בגדול זה סטיפס תמיד יש כאן הזויים
אבל משום מה השעה 3 בבוקר עד 4 בבוקר מושכת את רובם
אבל משום מה השעה 3 בבוקר עד 4 בבוקר מושכת את רובם
3 חחח
3:00 לא כדאי להיכנס לכאן בשעה הזאת.
מה פתאום 3 בקושי יש ערים בשעה 3 (אלה אם כן חופש גדול או שהם אחרי צבא)
בכללי הופך כאן לאפל מהשעה 10 בלילה ואם את נקלעת לאחד ההזויים רוב הסיכויים שמעכשיו כל שעה תיהיה לך אפלה
בכללי הופך כאן לאפל מהשעה 10 בלילה ואם את נקלעת לאחד ההזויים רוב הסיכויים שמעכשיו כל שעה תיהיה לך אפלה
לא ידעתי מידע שכזה אתחיל לחגוג עכשיו ב3 בלילה חחח ^
באותו הנושא: