4 תשובות
הדת בערך מתבססת על זה ותראי כמה אנשים מאמינים יש
הכל טוב
הכל טוב
לא, כל אחד והמשמעות שלו לחיים. כשחושבים על זה לעומק, זה לא כזה שונה מאשר לחיות לפי אורח חיים דתי/חרדי ולהגיד שזה נותן משמעות לחיים. כאילו, גם כאן יש משהו על טבעי, שגורם לתחושות טובות אצל האדם. אז זה דווקא הגיוני.
לא אם זה מה שעושה לך טוב זה לא מדנה
לא כל אחד והדעה שלו הדת שלו והאמונה שלו אם זה נותן לך משמעות לחיים את/ה לא צריך/ה לחשוב שזה מוזר ואם משהוא אומר לך אחרת זה בעיה שלהם כי את/ה ככול הנראה בסדר גמור ולא אמור להיות להם בעיה איתך
באותו הנושא: