8 תשובות
אם אלוהים קיים אני בטוחה שהוא יבליג לך על שבת אחת שלא שמרת
לא גרוע,כל עוד את מרגישה טוב עם עצמך שאת משתדלת זה לא גרוע בכלל לדעתי לפחות שמירת שבת לנפש שלך
תלוי אם את מאמינה או לא..
אם לא תחזרי בתשובה הגיהנום מחכה לך אבל תמיד אפשר לחזור בתשובה אגב עכשיו זה הזמן
אנונימי
זה לא טוב. אבל השם רואה כל השתדלות שלך ואפשר לתקן הכל!
תנסי לשמור חלק מהחג לפחות בהצלחה
תנסי לשמור חלק מהחג לפחות בהצלחה
שבת אחרונה של השנה.. אי אי אי
אנונימית
גרוע כמו כל שבת שלא שומרים
תשתדלי בהמשך והכל יהיה טוב(:
תשתדלי בהמשך והכל יהיה טוב(:
גרוע מאוד, אבל עדיין אפשר לתקן. שבת תשובה היא בעוד שבוע, תשתדלי לשמור את השבת הזאת ולהקפיד יותר מהרגיל
וגם תבקשי מה' סליחה על החטא ותקבלי על עצמך שתשתדלי לא לחלל שוב שבת:) כי אלו שלבי התשובה- חרטה,וידוי,וקבלה לעתיד
בהצלחה:)) ושתהיה שנה טובה!
וגם תבקשי מה' סליחה על החטא ותקבלי על עצמך שתשתדלי לא לחלל שוב שבת:) כי אלו שלבי התשובה- חרטה,וידוי,וקבלה לעתיד
בהצלחה:)) ושתהיה שנה טובה!
אנונימית
באותו הנושא: