5 תשובות
גנץ ואייזנקוט הם שמאל. אלקין וסער הם ימין מתון. זה אוסף של דיעות
מרכז שמאל
שמאל כלכלי הדוק
מרכז
המפלגה עצמה בסדר סך הכל, מתאימה לאנשים שהם ימין רך ולא מעוניינים בנתניהו או שמאל מרכז ולא מעוניינים בלפיד בתור ראש ממשלה.
אין לי שום דבר רע נגד המפלגה והיא כנראה עדיפה על הרבה אחרות
מרכז.
אין לי ממש דעה על המפלגה.
שואל השאלה:
איך שתיארת, זה מתאים בול לאנשים כמוני!
אנונימי