9 תשובות
בני גנץ הוא איש מרכז.
לא מסכים^
המחנה הממלכתי לא קרוב להיות בכלל מרכז ימין.
הוא נוטה שמאלה שמאלה יותר מהעבודה בגלל בני גנץ.
אנונימי
מפלגת מרכז-ימין
מפלגת העבודה הרבה יותר שמאל מהמחנה הממלכתי
היא קוראת לעצמה מרכז,
אבל עם כל הדברים שהיא עושה,מבחינתי היא שמאל.
מפלגת העבודה מפלגה פחות שמאלנית מאשר "המחנה הממלכתי"
אנונימי
^
אני לא רואה איך החלק הראשון קשור בכלל
פשוט תפסיקו עם ההסתה
אם כבר מדברים על פילוג
איזו הזדמנות לשנות את השסע החברתי הייתה לגנץ ולסער?
נגיד ואתה מתכוון לזה שהם ישבו במשך שנה בקואליציה איך הם יכולים לתקן את הפילוג כשברקע יש את הימין שמסית כנגד חצי מהציבור הישראלי?
ביבי שמאשים את הממשלה בפיגועים וחברי הליכוד שגם להם יש חלק בדבר
אילו בעיות חברי הקואליציה שלהם יצרו שהם האשימו את ביבי בהן?
טוב אולי צודק שזה טיפשי להגיד שהם מתנהגים כמוהו כי הוא כלכך הרבה יותר גרוע
גם אם נשים בצד את השחיתות עדיין יש לנו כלכך הרבה מקרים שבהם ביבי והפמליה שלו פילגו ושיסעו
מדברים כמו "את משעממת אותנו" או ללעוג ליונית לוי בשידור חי
לאמירות כמו "הערבים נוהרים לקלפיות" או שיתוף פוסטים אנטישמיים על ידי הבן שלו
או "הסודנים הם סרטן בגוף שלנו" ויש עוד כלכך הרבה
אז אולי צדקת
זו הייתה טעות להשוות בינם לבין ביבי
כי הוא הרבה יותר גרוע
מרכז ימין
כמעט כל החברים הבכירים שלה הם אנשי מרכז ימין
^
"צביעות שמאלנית קלאסית"
בוא נשים בצד את העובדה שצינזרת את המילה שמאלנית מתוך איזו מחשבה שאם תסית נגד השמאל העולם יהיה יותר טוב
מהי הצביעות השמאלנית הקלאסית?
בפוליטיקה זה נהוג להוריד מתמודדים אחרים כדי לעזור לך
ביבי עשה את זה
בן גביר עשה את זה
וגם שניהם דיברו על הפילוג בעם
אתה יודע מה אני חושב?
שאתה צבוע ימני קלאסי
הסברת מאה פעם ואני עדיין לא מבין כי ההסבר שלך כי הוא לא מובן
כשביבי היה בשלטון הוא ועוד איך ביקר את כל העולם ואשתו
ונכון הוא לא קרא לממשלה שלו ממשלת השינוי אבל הוא עשה יותר מזה
הוא קרא לעצמו "המגן של ישראל" וניסה להציג את עצמו כסוג של משיח שבא לעזור לנו הפשוטים
קודם כל הם כן עשו שינויים
גם אם לא מאוד משמעותיים כי שוב קשה להעביר דברים מאוד משמעותיים בשנה
לגבי המשא ומתן עם רעם יש לא רק הצהרות של בכירים ברעם שזה קרה אלא גם של בכירים בליכוד
שוב
אין לי שום דבר טוב להגיד על ליברמן וזאת באמת אמירה מטומטמת אבל להשוות את זה לכל מה שנתניהו אמר?
תראה התקשורת סיקרה את זה הרבה כיוון שאלה היו הפגנות בקנה מידה עצום
שקרו כל לילה במשך המון זמן
זה היה אירוע מיוחד במינו ולכן הם סיקרו את זה הרבה
ולגבי זה שהתקשורת נותנת במה רק לשמאל
כמה ראיונות של חכים מהשמאל ראית לאחרונה? כמה של הימין? הרבה יותר
התקשורת מסקרת אץ מה שנותן לה רייטינג
ואני מסכים ש"רק לא ביבי" לא צריכה להיות אידאולוגיה
אבל מצד שני יש את האופוזיציה ואת ה"רק לא הקואליציה" שלהם
מירי רגב קראה לזה "אופוזיציה לוחמת"
ובוא נגיד את האמת
ביבי שירת את עצמו כל שנות חייו לא את המדינה
האמת שבאמת היה נחמד לנהל את הדיון
שבת שלום
אם אתה מצנזר את המילה שמאל אתה גם חסר כבוד וגם לא האדם המבריק ביותר
אני לא כותב ימ*ן נכון? כי זה ילדותי וטיפשי
תראה אתה יודע מה יותר מצחיק? אם בשנה אפשר לעשות הרבה אז תחשוב כמה אפשר לעשות בשלוש עשרה? מטורף אה?
ותתפלא בשנה אי אפשר לעשות יותר מדי כיוון שלוקח זמן להעביר דברים משמעותיים יותר
אני מניח שאתה מדבר על רעם? רק אומר ביבי ניהל איתם משא ומתן בכוונה שיכנסו לממשלה שהוא ינהיג ואחר כך הוא יוצא נגדם
צביעות קלאסית אה?
תראה אני חושב שהם היו צריכים לגנות את פיגועי הטרור ואם הם לא גינו אותם זו בעיה
ועדיין זה לא קשור בשום צורה למה שאמרתי
הנסיון הזה לשנות נושא כשפתאום משהו שאתם לא רוצים לשמוע עולה הוא סתם מיותר
אין לי הרבה דברים טובים להגיד על יאיר גולן או על ליברמן אבל מה הם קשורים?
האם זה בסדר לדבר ככה? לא
למה להם מותר ולו אסור? לא אמרתי את זה
אני לא דיברתי על האמירות של ביבי כנגד פוליטיקאים אחרים כי זאת פוליטיקה והם משמיצים אחד את השני כל הזמן
אני דיברתי על אמירות מסיתות שלו כנגד הציבור שיוצרות פילוג
איך הפגנות כנגדו הן ביזוי? זה דבר דמוקרטי ונורמלי לגמרי
הם לא מרוצים מהשלטון? הם מוחים
ואני מצטער אבל לביבי אין שום זכות לדבר ולהתלונן על "הפגנות שמבזות את שמו" אחרי מה שהוא הוביל כנגד רבין
ושוב אתה פשוט החלפת נושא
למה?
לא נוח לך שאומרים שכרגע ובעשור האחרון ביבי הוא הגורם הכי מפלג ומסית בישראל?
תתמודד עם האמת