5 תשובות
בעיה אחי
גםלי
:(
אנונימית
ברוך שפטרני והוצאתי רישיון
הטסטים האלה יכולים להיות סיוט אבל אין מה לעשות זאת הדרך היחידה לרשיון תמשיך לעשות עוד טסטים עד שבסוף תעבור זה לא חשוב איזה מספר טסט עוברים מה שחשוב שעוברים
יכול להיות שאתה קצת לחוץ בטסט וזה מה שגורם לך לעשות טעיות של מתחילים תנסה להרגיע את עצמך לפני הטסט תחשב שזה שיעור נהיגה אל תסתכל על זה בתור מבחן זה סהכ שיעור נהיגה פשוט עם מורה אחר תגיד לעצמך(כי המוח שלנו מאמין לכל מה שאומרים לו) שאתה נוהג טוב אתה יודע לנהוג בשיעורים אתה נוהג מושלם אז אין סיבה להיות בלחץ ואין סיבה לעשות טעויות קטנות תגיד לעצמך תשכנע את עצמך זה שיעור נהיגה ובשיעור הזה אני נוהג ועושה את ההכי טוב שלי
אנונימית