4 תשובות
כי כולם אוהבים אוכל זה תמיד כיף אי פעם היית בחג/ אירוע בלי אוכל ונהניתת???
כי פעם אוכל היה במרכז העניינים, בנוסף ליין וכדו, אוכל זה חלק מהנאות החיים.
לכל חג יש את האוכל שלו בכל דת ועדה
העניין הוא סעודה
אנונימית
כי אוכל זה דבר משמח (?)