6 תשובות
מצטרפת לשאלה
אנונימית
כולם רושמים שתוותר עליה אז אל, תנסה לא יקרה כלום אם תנסה. לפעמים בחיים צריך לנסות דברים ולך תדע אולי בסופו של דבר כן יקרה, אז בבקשה אל תשלול כי רשמו פה שלא יעבוד בניכם אל תהיה שלילי. נכון המצב כאן לא פשוט אבל תנסה בהצלחה❤
אנונימית
דיי נו אנונימית דיי
למה להיכנס סתם למערבולת
למה להיכנס סתם למערבולת
אנונימית
לא חיים לצערי גם אם היא תרצה לצאת איתך היא לא תקבל תמיכה מההורים
תרד ממנה
אנונימית
תנסה יש הרבה זוגות דתיים ואתאיסטים מעורבים זה לא בלתי אפשרי אבל תנסה גם אם לא תצליח אתה תדע שלפחות ניסית אם לא תנסה אתה תהיה בתהיות של אולי היא הייתה האחת ככה תחשוב עליה כל החיים תנסה ואם לא מצליח היא תצא לך מהראש
אנונימי
באותו הנושא: