8 תשובות
ברור שכן
אתה יודע שיש המון שמאלנים ציונים כן? וגם שמאלנים הם נגד מחבלים.. זה ספקטרום זה לא ציוני=ימני שמאלני=מחבל
אם לא למפלגות ימניות למי אתה כן מצביע?
אם לא למפלגות ימניות למי אתה כן מצביע?
אנונימית
כן
כן
כולם אוהבים את צהל גם ימנים וגם שמאלנים
אולי השמאל הרדיקלי לא, אבל זה השמאל של עופר כסיף לא השמאל של זהבה גלאון ושל מירב מיכאלי
זה גם דבר הגיוני להאמין בו, סיפוח של מיליוני ערבים אל שטח המדינה באמת יביא חורבן על המדינה
כולם אוהבים את צהל גם ימנים וגם שמאלנים
אולי השמאל הרדיקלי לא, אבל זה השמאל של עופר כסיף לא השמאל של זהבה גלאון ושל מירב מיכאלי
זה גם דבר הגיוני להאמין בו, סיפוח של מיליוני ערבים אל שטח המדינה באמת יביא חורבן על המדינה
יש הרבה שמאלנים שאוהבים את צה"ל ומשרתים בו בתפקידים חשובים ובכירים, שמאלנים גם אוהבים את המדינה.
רק שמאלנים מאוד קיצוניים לא נגד חבלים.
בקיצור מה שתיארת כאן מתאים גם לשמאלנים
רק שמאלנים מאוד קיצוניים לא נגד חבלים.
בקיצור מה שתיארת כאן מתאים גם לשמאלנים
כן.
מפלגת העבודה היא מפלגה כזו, גם מרצ, גם יש עתיד, גם איך שלא קוראים לגלגול החדש של כחול לבן.
מפלגת העבודה היא מפלגה כזו, גם מרצ, גם יש עתיד, גם איך שלא קוראים לגלגול החדש של כחול לבן.
כמובן.
להיות שמאלני לא אומר להיות אנטי ציוני נגד צהל ובעד טרור.
להיות שמאלני זה כן להיות ציוני, הכי ציוני שיש, פשוט לא בדרך שדורסת אחרים מסביבך, ובטח שלהלחם בטרור.
בסופו של דבר, לא פלא שרוב הרמטכלים ואנשי בטחון למיניהם הם לא ימנים.
כל אחד שיכנס לעומק הסכסוך יבין מה הפתרון הנכון. היחיד.
להיות שמאלני לא אומר להיות אנטי ציוני נגד צהל ובעד טרור.
להיות שמאלני זה כן להיות ציוני, הכי ציוני שיש, פשוט לא בדרך שדורסת אחרים מסביבך, ובטח שלהלחם בטרור.
בסופו של דבר, לא פלא שרוב הרמטכלים ואנשי בטחון למיניהם הם לא ימנים.
כל אחד שיכנס לעומק הסכסוך יבין מה הפתרון הנכון. היחיד.
באותו הנושא: