5 תשובות
אויש גם אני ככה יאחות
אנונימית
לפי דעתי אם את לא אוהבת את איך שאת נראת לא אומר בשום צורה שאין לך ביטחון כול בן אדם שיש בעולם לא אוהבת כמה דברים שיש בו ויש לו ביטחון עצמי עצום!
בטח שזה הגיוני
הגיוני
גם אני ככה :)
באותו הנושא: