5 תשובות
כן^^
אנונימי
תלוי בת כמה את
זה קשור לגיל כי יכול להיות שזה ישפיע עליך לרעה וזה תלוי אם את יכולה להתמודד עם מה שאת רואה ואיך להתמודד עם זה ועד כמה את בוגרת
נגיד לילדה בכיתה ו לא הייתי ממליצה אבל לילדה בכיתה ז ח כן
זה קשור לגיל כי יכול להיות שזה ישפיע עליך לרעה וזה תלוי אם את יכולה להתמודד עם מה שאת רואה ואיך להתמודד עם זה ועד כמה את בוגרת
נגיד לילדה בכיתה ו לא הייתי ממליצה אבל לילדה בכיתה ז ח כן
אנונימית
כןן
שואל השאלה:
אני בכיתה ז ולהרבה מהחברים שלי יש אבל אני לא יודעת אם שווה את זה
אני בכיתה ז ולהרבה מהחברים שלי יש אבל אני לא יודעת אם שווה את זה
אנונימית
ממש לא
באותו הנושא: