6 תשובות
לא כדאי, מלא שקר, יגרום לך בעיקר רע...
כן זה אחלה זה מעסיק וזה לא יותר מדי ממכר בהתחלה זה ממש כיף ואז כבר כזה נע
לא. פשוט לא.
לא זה משעמם ומלא פילטרים
כןכן
באותו הנושא: