9 תשובות
לרוב
אנונימית
אוי לי אני לא יודעת איך לענות לשאלה הזאת
ולשאלתך: לרוב לא אבל יש מקרים שכן
ולשאלתך: לרוב לא אבל יש מקרים שכן
בתור אדם שקט
כן.
~אני לא באמת אעשה משהו אל תזמינו עליי משטרה~
כן.
~אני לא באמת אעשה משהו אל תזמינו עליי משטרה~
אנחנו נשבענו לא לגלות...
ברור
אצלנו בשכבה זה יותר הילדי סנטר מאשר הילדים השקטים
בטח מה
ברור מה כבר שנים אני מתכנן כזה דבר
זה רק באמריקה
באותו הנושא: