9 תשובות
הלוואי שאני וחברות היינו רבות כמו בנים
Snt
1. רואים שלא דיברת עם בני אדם בחיים האמיתיים
2. למה לפי ההגיון שלך עדיף לריב מכות?
שואל השאלה:
כי אחרי שאתה באמת מוציא את כל העצבים שלך על הבנאדם שעיצבן אותך, הרבה יותר קל לך ללסלוח לו ולחזור להיות חבר שלו
אנונימי
שואל השאלה:
ולגבי 1 לא הבנתי באיזה הקשר כתבת את זה?
אנונימי
רוב בני האדם לא מתנהגים כמו שתיארת
ואתה מבין שמכות יכולות להרוג מישהו?
שואל השאלה:
תאמיני לי שפגשתי הרבה אנשים שרבו וכמעט אצל כולם זה עובד ככה
ואנשים לא מתים ממכות לא צריך להסחף, במקרה הכי גרוע כמה פצעים ונקע
אנונימי
1. אני בן
2. בתור בן אדם שניסו לרצוח אותו והרביצו לו הרבה בחיים, אני לא מצליח להבין את קו המחשבה שלך
שואל השאלה:
עזוב, אם תלא מכיר תקונספט של זה אז עזוב
(ואני די בטוח שאתה מגזים שאתה אומר שניסו לרצוח אותך, כמו שהרבה אנשים בסטיפס עושים כדי לקבל מנת צומי)
אנונימי
אם חבורה של ערסים שגדולים ממני בכמה שנים הפשיטו אותי בכוח ואז ניסו לדחוף אותי מגשר, ניסו לרצוח אותי או לא?