12 תשובות
כי את רגישה כנראה
אויש אני מבינה אותך, זה בגלל שאתה רגישה!
אמלה אולי כי זה גורם לך ללחץ ואת רגישה
אנונימית
כנראה נושא רגיש אצלך
שואל השאלה:
יכול להיות שזה קשור לזה שגדלתי בבית של מריבות? או שזה עושה לי טריגר להגנה העצמית שהייתי צריכה לעבור בחרם שעברתי?
יכול להיות שזה קשור לזה שגדלתי בבית של מריבות? או שזה עושה לי טריגר להגנה העצמית שהייתי צריכה לעבור בחרם שעברתי?
אנונימית
אולי פוסט טראומה מחוויה של מהעבר?
אם לא את פשוט ממש רגישה
אם לא את פשוט ממש רגישה
^אמ כן, כנראה שזה קשור
שואל השאלה:
ההסבר היחיד שיש לי זה שאולי מריבה גורמת לי להרגיש שוב מותקפת כשהיא מופנית אליי
ההסבר היחיד שיש לי זה שאולי מריבה גורמת לי להרגיש שוב מותקפת כשהיא מופנית אליי
אנונימית
אני ככה רק עם הרעידות וזה קורא לי הרבה למרות שאין לי בעיה לריב ולפעמים אני אוהבת לריב זה תלוי עם מי ולמה אבל לא יודעת אני תמיד רועדת
אנונימית
כן, ברור שהיא גורמת לך להרגיש ככה, ואז יש את הצורך להגן על עצמך וכנראה זה עושה לך פאניקה כי זה מחזיר אותך אל העבר ומעלה בך כל מיני חוויות לא נעימות שחווית
שואל השאלה:
אני לא אוהבת לריב אבל יש לי קווים אדומים שאני לא יכולה לשתוק כשעוברים עליהם ואז אני מגנה על העקרונות שלי, אבל בסופו של דבר זה גורם לי להתקפל ואני מרגישה חלשה :(
אני לא אוהבת לריב אבל יש לי קווים אדומים שאני לא יכולה לשתוק כשעוברים עליהם ואז אני מגנה על העקרונות שלי, אבל בסופו של דבר זה גורם לי להתקפל ואני מרגישה חלשה :(
אנונימית
שואל השאלה:
זה ככה תמיד, כשילדים היו באים להציק לי (כשעשו עלי חרם) הייתי מחזירה, אבל מתקפלת ראשונה כי זה היה גורם לי לאבד שליטה ולרעוד.
זה ככה תמיד, כשילדים היו באים להציק לי (כשעשו עלי חרם) הייתי מחזירה, אבל מתקפלת ראשונה כי זה היה גורם לי לאבד שליטה ולרעוד.
אנונימית
באותו הנושא: