11 תשובות
חחח בטחח יותר מבדרך כלל
כן וכן
כן ברור, לרוב לפחות.
כן זה אולי ישמע לאנשים קצת הזוי אבל בגידה לא תמיד נובעת מחוסר אהבה זה חוסר חשיבה של רגע
זה שבגדו בי לא בהכרח אומר שהוא לא אהב אותי כמובן שלדעתי זה לא מוצדק וזה לא סיבה אבל אני עדיין חושבת שאנשים שבוגדים לא בהכרח לא אוהבים פשוט היה להם מאוד נוח יותר מידי נוח שהרגישו מאוד משוחררים ממה שיש להם
אנונימית
כן אבל לא לכולם כי יש כאלה שעושים את זה כל כך הרבה שלא אכפת להם וזה אנשים עם אישיות חרא בעיקר.
כן
לכל בן אדם בעולם יש מצפון
גם אם הוא לא מראה והוא אומר שאין לוז
לי אין רגשות אשם ואני עדיין אוהב אותי
פחח לא
אני חושבת שכן ולשאלה השנייה לא, אני לא חושבת שזה הגיוני כי אם כן הוא לא היה בוגד
הגיוני לכולם הסופו של דבר יש מצפון.
השאלה עד כמה הם שמים עליו..
חח כן זה מלווה אותם כל החיים תאמיני לי