6 תשובות
מאוד משתנה בבן אדם ולמה הוא בדיכאון
זה תלוי
יש כאלה שמשמינים מאכילה רגשית נגיד
ויש כאלה שלא אוכלים בכלל
משתנה מאוד באדם
יש כאלה יוציאו תסכןלים בלאכןל
ויש כאלה לא יאכלו כלום
תלוי מאוד מה הסיבה, אבל מכל מה ששמעתי עד היום אני יודעת שלרוב מרזים כי אין חשק לאכול ואין חשק לכלום, כאילו סתם דוגמא אם את עצבנית או כועסת ועצובה יכול מאוד להיות שלא יהיה לך מצב רוח לאכול, אבל ברור שיש גם ההפך, תלוי מי הבן אדם ומה סיבת הדיכאון
משתנה

בנות בדיכאון לרוב נוטות להשמין וזה יותר

וגברים תלוי האופי של הבן אדם
כי אני יודע שיש כאלו שבדיכאון יכולים לאכול ולאכול


או כאלו שהולכים לדפוק את עצמם במכון כושר