7 תשובות
להתחיל ללמוד כן
אנונימית
כן אבל זה עמוסס
שואל השאלה:
קיבלתי אפשרות לזה, אז לא יודע...
קיבלתי אפשרות לזה, אז לא יודע...
אנונימי
איך
אנונימית
כן אבל זה ממש עמוס
להתחיל כן אבל זה ממש מעמיס כי תואר זה בערך שלוש שנים אז יהיה עומס מטורף כי בנוסף לעומס מהבית בפר
כן אני מכירה ילדים מהכיתה שלי שהתחילו שנה שעברה אבל הם נשארים עוד שנה ל יג ולהתגייס אחרי..גם לי נתנו אפשרות להתחיל אבל מעדיפה לסיים ביב את הלימודים
אנונימית
באותו הנושא: