10 תשובות
לא נראה לי אפשרי
כן
ידיד לי עושה כבר מ יא
חושבת שכן
אני מכירה מישהי שהתחילה בכיתה י"א אז אני משערת שכן. בהצלחה❤
כן
אני מתחילה ביא
יש לי חבר שהתחיל תואר בכיתה י
אני במסלול תואר מכיתה י
כן
אנונימית
כן
התחלתי בי'
כן ידידה שלי סיימה השנה(כיתה ט)