13 תשובות
מזה איך כי אני לא רואה טוב בעין אחת אבל אני לא שם
אנונימי
הלכתי לבדיקה
אנונימי
אני ספציפית לא ראיתי כלום מרחוק כאילו דברים כתובים אז ביקשתי שיקחו אותי לבדיקה אחרי שכנועים רבים הסכימו וגילו שאני צריכה
זה היה עוד בגן טרום חובה (או לפני), אני מניחה שפשוט הלכתי לרופא עיניים והוא איבחן שאני צריכה משקפיים.
כי עוד לא ממש יכולתי להגיד שאני רואה מטושטש
כי עוד לא ממש יכולתי להגיד שאני רואה מטושטש
אמרתי לאמא שלי והיא לקחה אותי לבדיקה
הלכתי לבדיקה וזה שינה לי את החיים
כלכך התלהבתי ביומיים הראשונים של המשקפיים
אבל לפני שהלכתי לבדיקה פשוט שמתי לב שמשהו לא בסדר
אני רואה מטושטש והייתי בטוחה שאני לא רואה טוב וצדקתי
כלכך התלהבתי ביומיים הראשונים של המשקפיים
אבל לפני שהלכתי לבדיקה פשוט שמתי לב שמשהו לא בסדר
אני רואה מטושטש והייתי בטוחה שאני לא רואה טוב וצדקתי
כאילו מטושטש מהרגיך
לא ראיתי כלום מרחוק ראיתי מטושטש
לא ראיתי טוב את הלוח וחברה שישבה לידי כן ראתה הכל ואני כיווצתי מלא את העיניים
פשוט ישבתי בכיתה מאחורה וקלטתי שאני לא רואה
עשו לנו בדיקה חפיפית כזאת בבית הספר כשהייתי בכיתה ג, פשוט העמידו מספרים בגדלים שונים והאחות אמרה לכל תלמיד לזהות אותם. אלו מאיתנו שלא הצליחו לראות אותם קיבלו המלצה להורים לקחת אותנו לרופא עיניים. ההורים שלי לקחו אותי וככה התאימו לי משקפיים
התחלתי לראות מטושטש בכיתה ב' כי לא הצלחתי להבין למה אני לא מצליחה לקרוא את מה שכתוב על הלוח
התלוננתי הרבה זמן על זה שאני לא רואה טוב . ואחרי כמה זמן הייתי במיון בגלל סיבה אחרת בכלל , על הדרך הפנו אותי לבדיקת עיניים ומשם לאופטומטריסט. וזהו הם פשוט ראו שאני באמת לא רואה טוב
באותו הנושא: